Jakich aut było najwięcej, jaka była średnia wieku samochodów na mecie, ile razy kibice oglądali rajdówki na Suszcu? Podsumowujemy Rajd Śląska liczbami!
3. raz z rzędu Robert Luty i Marcin Celiński w Subaru Legacy okazali się najszybszą załogą stawki Motul HRSMP w tym sezonie. Dla tego duetu to też druga wygrana w Rajdzie Śląska
4 miasta mogą się szczycić mianem gospodarzy przedostatniej rundy RSMP. Ceremonię startu zaplanowano w Mysłowicach, pierwszy odcinek specjalny rozegrany został w Mikołowie, Chorzów gościł park serwisowy, a metę zlokalizowano w Żorach.
6 razy kibice mogli oglądać historyczne rajdówki na OS Suszec. Próba była przejeżdżana trzykrotnie, a do tego jej znaczny fragment był zapętlony.
12 odcinków specjalnych mieli do pokonania kierowcy Motul HRSMP
14 załóg dotarło do mety zawodów
31 lat to średnia wieku samochodów zgłoszonych do rajdu
34 lata to średnia wieku rajdówek, które dotarły do mety w Żorach
Syrena 104 dowiozła Tomasza Curyłę i Jarosława Skwarka do mistrzostwa Polski w kategorii FIA 1 na jedną rundę przed końcem sezonu Motul HRSMP
107,70 km to łączna długość wszystkich oesów
318is to nie tylko najpopularniejsze BMW w stawce Motul HRSMP, ale i najpopularniejsze auto. W Rajdzie Śląska zobaczyliśmy cztery takie rajdówki
480,46 km – łączny dystans pokonany przez załogi w historycznych samochodach podczas dwóch dni ścigania