Po dłuższej nieobecności do rajców Motul HRSMP wróciła załoga Konrad i Wojciech Stawowczyk. Poprzednio sukcesy odnosili Trabantem 601 .
Błękitna rajdówka z fabryki w Zwickau zadebiutowała w Motul HRSMP podczas 30. Marma Rajdu Rzeszowskiego. Oprócz tego w sezonie 2021 ojciec i syn meldowali się również na metach Rajdu Śląska, Rajdu Świdnickiego-Krause oraz Rajdu Wisły. Konstrukcja inżynierów z NRD nie została opracowana z myślą o dynamicznej, sportowej jeździe, co nie oznacza, że nie można jej nieco poprawić. Pozornie drobną, aczkolwiek znaczącą modyfikacją Trabanta była zmiana w układzie hamulcowym. Lekki dwusuw nie „przepadał” za szybkimi oesami ze względu na mało skuteczne i podatne na „zmęczenie” hamulce, które wymagały od załogi zachowania dużej dozy rozsądku.
Po sezonie 2022 Załoga Stawowczyków postanowiła dokonać zminay – tym razem wystartować Hondą Civic EF3 samochodem z zupełnie innej epoki.
Po dłuższej przerwie doi Motul HRSMP wrocił też popularnby „ELEFANT”, który ponownie wystartował swoim pięknym i szybkim BMW E-30, tyle ,ze na mocno zmienionym zawieszeniu :
po pierwszym dniu prowadzi załoga Kula/ Zawadzki na Renault Megane Maxi ( kategoria 5) przed załogą Głowala/Głowala (Mazda 323 GTX – OPEN 4WD) oraz zespołem Borkowski/Zapart ( Toyota Celica ST165- OPEN 4WD),
w poszczególnych kategoriach klasyfikacji rocznej: